Shin Ha Mi : What’s Behind Her?

page

Shin Ha Mi

Fullname : Shin Ha Mi

Birthday : 1993, May 22nd

Home : Itaewon, Seoul (Will move to an apartment in Apgujeong)

Blood Type : B

Zodiac : Gemini

Education : Kyunghee University, Department of English Language and Literature

Hobbies : Writing fanfiction, reading romance novel, singing, playing guitar, and composing songs

Things she like : Mint flavor, green mint color, sneakers, selca, wedges, winter, skirt, chocolate, her boyfriend (Key)

Things she doesn’t like : Rain and Key with other woman

Siblings : An elder brother, Shin Won Ho

hyungseok1

Di beberapa KeyMi Series diceritakan bahwa Wonho di kursi roda. Dia di kursi roda karena kecelakaan motor dan ini foto sebelum kecelakaan itu. 🙂

Bestfriends : Park Na Ya & Kim Hyun Lie

JOO 2

Park Na Ya

IMG-20140110-WA012Kim Hyun Lie

*

Some of Hami’s Photos :

houseHami’s House

bedroomHami’s Bedroom

OHami’s Selca

IHami in Wonho’s bedroom

Q

Sekian sebagian tentang Shin Ha Mi. Kalau penasaran siapa itu Shin Ha Mi, coba baca di KeyMi Series. ^^

X.O.X.O

dhamalashobita

representative ulzzang for Shin Ha Mi = Jang Chom Mi. representative ulzzang for Shin Won Ho = Park Hyung Seok

credit : asianfanfic, google images, weheartit, tumblr.

est. 1993. author. stationary addict. wanderer. half unicorn, half hooman.

You may also like

8 Comments

  1. whoaaaaaaaaaaaaa hamii… jodohin aku sama oppa mu ><" pliissss…!!! kamu pasti ngga bakal nolak punya kakak ipar se imut Shin Eun Soo /digampar. wkwk
    cieeeee kalian bertiga kayak 3 serangkai (?) :3 dan aku merasa kayak.. ibarat belalalng yg lagi singgah *pmft! tapi aku bakal mampir2 juga di hati Shin Won Ho /tebar kissue
    ah.. iya ya.. biar lebih kenal sama Ha Mi 😀
    dan aku ngakak pas baca ttg hal2 yg ngga di sukai hami.. haha
    Kibum Kibum… /eh?

    1. hami udah mau ngejodohin oppanya kak.. 😀
      Hehehe
      Shin Eun Soo itu punya Chanyeoool :p
      Hehehe
      Belalang? Nggak laaah.. Masa disamain ama belalang.. Huuuuuu..
      Abis kibum nyebelin sih suka tebar pesona..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.